Het eerste geïllustreerde no-nonsense boek voor iedereen die een winnend merk wil creëren zonder te verdrinken in de theorie.
Het eerste geïllustreerde no-nonsense boek voor iedereen die een winnend merk wil creëren zonder te verdrinken in de theorie.
Boek/
Boek/
Non-fictie boek van de maand bij Little, Brown Book Group in de UK
Bestseller in Nederland | #45 van de 28.000 boeken | #4 in marketing | #1 in branding
Vertaald in het Engels, Russisch, Vietnamees en Arabisch
Non-fictie boek van de maand bij Little, Brown Book Group in de UK
Bestseller in Nederland | #45 van de 28.000 boeken | #4 in marketing | #1 in branding
Vertaald in het Engels, Russisch, Vietnamees en Arabisch
Auteurs/
Liisa Puolakka/
Liisa’s expertise is working in both the analytical and the emotional sides of brand building, bridging the gap between strategy and creative expression.
“What keeps me intrigued in branding is the challenge to define the finely-tuned essence that gives a brand its personality.”
Auteurs/
Michiel Maandag/
Michiel specialises in positioning brands and simplifying product portfolios and brand architectures. He is an inspirational speaker, who loves to make the complex simple and fun.
“In branding putting on an uncomplicated consumer brain beats making complex spreadsheets.”
Liisa Puolakka/
Kopen/
De Nederlandse paperback bij Managementboek.nl.
Engelse paperback en Kindle versie bij elke Amazon online store wereldwijd.
De Vietnamese paperback bij nhãnam publishing.
Arabische paperback bij PMEC Egypt.
De Russische paperback bij OZON.
Kopen/
De Nederlandse paperback bij Managementboek.nl.
Engelse paperback en Kindle versie bij elke Amazon online store wereldwijd.
De Vietnamese paperback bij nhãnam publishing.
Arabische paperback bij PMEC Egypt.
De Russische paperback bij OZON.
Ontvang gratis merk inzichten, sjablonen, en meer