Het eerste geïllustreerde no-nonsense boek voor iedereen die een winnend merk wil creëren zonder te verdrinken in de theorie. 

Het eerste geïllustreerde no-nonsense boek voor iedereen die een winnend merk wil creëren zonder te verdrinken in de theorie. 

Boek/

Lezersrecensies/
“Dit boek is makkelijk om te lezen, duidelijk en eenvoudig. Ik hou daar van. Het beste advies voor elk merk is om eenvoudig te zijn, en dat hebben jullie briljant gedaan.”
Blanca Juti, Chief Corporate Relations Officer, Heineken
“Meeslepend simpel, simpelweg meeslepend”
Erwin Wijman, Marketingjournalist
“Een geweldige prestatie in het vereenvoudigen van de complexe en onbegrepen wereld van het branden van je bedrijf. Wanneer je op zoek bent naar een no-nonsense boek over hoe je een merk kunt bouwen terwijl je je bedrijf aan het opbouwen bent, dan is dit boek zeker iets voor jou.“
Keith Pardy, Investor & Consultant, former CMO & Head of Brand at Coca-Cola, Nokia, BlackBerry
“Een klein boek met een groot idee. Het bevat een wereld van wijsheid en waardevolle kennis in een compacte en leuk-om-te-lezen stijl. Een must read voor start-ups en geen slechte opfriscursus voor meer volwassen organisaties.“
Matias Myllyrinne, CEO, Remedy Entertainment (creators of Max Payne)
“Er zijn honderden boeken over marketing en merkstrategie, slechts enkele bieden inzicht in zo’n eenvoudige en directe stijl. Ik beveel dit boek met enthousiasme aan“
David Placek, President, Lexicon Branding

Non-fictie boek van de maand bij Little, Brown Book Group in de UK

Bestseller in Nederland | #45 van de 28.000 boeken | #4 in marketing | #1 in branding

Vertaald in het Engels, Russisch, Vietnamees en Arabisch

Non-fictie boek van de maand bij Little, Brown Book Group in de UK

Bestseller in Nederland | #45 van de 28.000 boeken | #4 in marketing | #1 in branding

Vertaald in het Engels, Russisch, Vietnamees en Arabisch

Lezersrecensies/
“Dit boek is makkelijk om te lezen, duidelijk en eenvoudig. Ik hou daar van. Het beste advies voor elk merk is om eenvoudig te zijn, en dat hebben jullie briljant gedaan.”
Blanca Juti, Chief Corporate Relations Officer, Heineken
“Meeslepend simpel, simpelweg meeslepend”
Erwin Wijman, Marketingjournalist
“Een geweldige prestatie in het vereenvoudigen van de complexe en onbegrepen wereld van het branden van je bedrijf. Wanneer je op zoek bent naar een no-nonsense boek over hoe je een merk kunt bouwen terwijl je je bedrijf aan het opbouwen bent, dan is dit boek zeker iets voor jou.“
Keith Pardy, Investor & Consultant, former CMO & Head of Brand at Coca-Cola, Nokia, BlackBerry
“Een klein boek met een groot idee. Het bevat een wereld van wijsheid en waardevolle kennis in een compacte en leuk-om-te-lezen stijl. Een must read voor start-ups en geen slechte opfriscursus voor meer volwassen organisaties.“
Matias Myllyrinne, CEO, Remedy Entertainment (creators of Max Payne)
“Er zijn honderden boeken over marketing en merkstrategie, slechts enkele bieden inzicht in zo’n eenvoudige en directe stijl. Ik beveel dit boek met enthousiasme aan“
David Placek, President, Lexicon Branding

Michiel Maandag/

Amsterdam

Michiel specialises in positioning brands and simplifying product portfolios and brand architectures. He is an inspirational speaker, who loves to make the complex simple and fun.

“In branding putting on an uncomplicated consumer brain beats making complex spreadsheets.”

Auteurs/

Liisa Puolakka/

London

Liisa’s expertise is working in both the analytical and the emotional sides of brand building, bridging the gap between strategy and creative expression.

“What keeps me intrigued in branding is the challenge to define the finely-tuned essence that gives a brand its personality.”

Auteurs/

Michiel Maandag/

Amsterdam

Michiel specialises in positioning brands and simplifying product portfolios and brand architectures. He is an inspirational speaker, who loves to make the complex simple and fun.

“In branding putting on an uncomplicated consumer brain beats making complex spreadsheets.”

Liisa Puolakka/

London
Liisa’s expertise is working in both the analytical and the emotional sides of brand building, bridging the gap between strategy and creative expression.
“What keeps me intrigued in branding is the challenge to define the finely-tuned essence that gives a brand its personality.”

Kopen/

De Nederlandse paperback bij Managementboek.nl.

Engelse paperback en Kindle versie bij elke Amazon online store wereldwijd.

De Vietnamese paperback bij nhãnam publishing.

Arabische paperback bij PMEC Egypt.

De Russische paperback bij OZON.

Kopen/

De Nederlandse paperback bij Managementboek.nl.

Engelse paperback en Kindle versie bij elke Amazon online store wereldwijd.

De Vietnamese paperback bij nhãnam publishing.

Arabische paperback bij PMEC Egypt.

De Russische paperback bij OZON.

Ontvang gratis merk inzichten, sjablonen, en meer

Ontvang gratis merk inzichten, sjablonen, en meer